نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

پارکینگ طبقاتی «پرستار» در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۷۴۳۱۷
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
  • ۱
پارکینگ طبقاتی «پرستار» در مشهد افتتاح شد
نایب‌رئیس شورای شهر مشهد گفت: احداث پارکینگ در محدوده احمدآباد بسیار حائز اهمیت بود. وجود بیمارستان قائم و مطب پزشکان مشکل همیشگی جای پارک را ایجاد کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا موحدی‌زاده، نایب‌رئیس شورای شهر مشهد، در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار گفت: احداث پارکینگ در محدوده احمدآباد بسیار حائز اهمیت بود. وجود بیمارستان قائم و مطب پزشکان مشکل همیشگی جای پارک را ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: امکان تملک زمین‌های اطراف برای توسعه پارکینگ در آینده وجود دارد و خوب است آیندگان به آن فکر کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه نیاز‌های مردم را در حوزه پارکینگ پاسخ دهد و نگاه به بخش خصوصی لازم است، افزود: شهردار پیشتر گفته بود خیابان‌های این محدوده مثل عارف و پرستار پیاده‌راه شود، آیندگان روی این طرح نیز مطالعه کنند.
به گفته وی، در طول ۴ سال گذشته باوجود تنگنای شدید دولت و تحریم‌ها چرخ سازندگی در مشهد متوقف نشد. مردم شاهد افتتاح پل‌ها و پارکینگ‌ها و مسیر‌های جدید بودند.نیرو‌های شهرداری در این دوره خلاق بودند و گره‌های ترافیکی را باز کردند. به همه آن‌ها که در چهارساله شورای پنجم خالصانه تلاش کردند خداقوت می‌گویم.

افتتاح پارکینگ پرستار پس از ۶ سال

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد،نیز در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار گفت:  این پروژه سال ۹۴ از سوی شهرداری آغاز شد، تنها یک سال و نیم تملک آن زمان برد.
وی با بیان اینکه تا سال ۹۷ تنها پی آن کنده شده بود تا اینکه اواخر سال ۹۷ اعتبار تامین شد و امروز در مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع با ۲۳۰ جای پارک و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک از شهروندان تقاضا داریم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
به گفته وی، ۱۴ پارکینگ مکانیزه داشتیم که قرار بود مزایده شود، اما با قیمت آهن آلات قراضه از ما می‌خریدند با کمک شرکت‌های دانش بنیان اولین پارکینگ مکانیزه را در باغ ملی افتتاح کردیم. این پارکینگ همیشه پر است.
وی ادامه داد: ۴ پارکینگ دیگر در پیام، ارشاد، امام رضا (ع) و آزادشهر برای تجهیز در دست پیمانکار است و تا ۲۰ مرداد آزادشهر به بهره برداری می‌رسد.

 

پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار پارکینگ پرستار
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی فیروزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
خسته نباشید دست مریزاد برای تمامی کارگران و مهندسین زحمت کش این پروژه عظیم
از پرسنل نقاشان پروژه پارکینگ پرستار مشهد مجتبی فیروزه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->